Berry blogja (:

Köszönöm, hogy erre tévedtél. Ez a blog az én kis hétköznapi, illetve nem hétköznapi életemet mutatja be képekkel, idézetekkel, beszámolókkal :D. Jó olvasgatást! :)

Utolsó kommentek

  • berry98: @ItsDoca: Az a Zzzzz.. én voltam! :D vs Noncsival beszéltünk, és én rögtön bealudtam xD (2011.07.13. 18:21) Tábor (:
  • ItsDoca: A ...ZZZZZ..., az nem én voltam, amikor a Noncsi, megpróbált felkelteni, de én aludtam?xD (2011.07.13. 16:41) Tábor (:
  • Utolsó 20

Indafotó

Indavideó

Friss topikok

  • berry98: @ItsDoca: Az a Zzzzz.. én voltam! :D vs Noncsival beszéltünk, és én rögtön bealudtam xD (2011.07.13. 18:21) Tábor (:

Tábor (:

2011.07.11. 23:03 | berry98 | 2 komment

 Sziasztok megint! (:

Mint ahogy írtam, most írok egy rövid beszámolót arról a szenzációs hittantáborról. (:

Vasárnap este alig bírtam elaludni, anya azt mondta, hogy a tudatalattimban izgultam. Lehet. Másnap reggel elindultunk az állomás felé. Akkor izgultam kicsit, de a vonaton már oldódott a feszültség. :) Odaértünk a szállásra. Egész szép kis csöndes hely volt. Nekem pl. volt egy kis zugom, egy vékony szivaccsal, az ablak alatt, az tökéletes volt. :) Délután voltak játékok, és azthiszem, elég régen röhögtem úgy, mint ott xD. Vicces volt. Esténként a fürdéssel mindig akadtak problémák, hogy ki megy először, de végül mindig megoldottuk. :) Kedden elmentünk biciklitúrázni Tiszaalpárra. A tábor mellesleg a Tőserdőben volt :) A mise egy dombon volt megtartva. :) Szerdán délelőtt számháborúztunk :). Izgi volt :). A sok bokor meg fa között :). Tiszta bogáncs volt az egész. :) Délután elmentünk strandra :). Folyton fröcsköltük egymást a fiúkkal. Este bátorságpróba volt. A korom sötét erdőben kellett 1-2 zseblámpával bojonganunk. :) Persze kaptunk segítséget. M-vel össze volt kötve a lábunk, és át kellett mennünk egy állig érő vaddohányültetvényen, mivel későn szóltak, hogy jobbra kellene fordulni.. :D A bátorságpróba során még Waka-wakat is táncoltunk. :D Csütörtökön egész nap strandon voltunk, csak ebédelni tértünk vissza a szállásra. :) Pénteken reggel szabad program volt, és kitaláltuk, hogy még most sem volt elég, hát menjünk strandra. :D Úgyhogy elmentünk. Délután elmentünk a Széna vagy Szalma fesztivál egy kis részére. Elég durva dolog történt. N-vel bementünk az erdőbe sétálni. Egyszer csak nagy reccsenéseket hallunk, meg mintha egy kutya ugatna. Kiderült, hogy egy őz húzott el 10 méterre mögöttünk, akit egy vaddisznó üldözött.. ha ott maradunk, talán eltapos. :D De szerencsére semmi baj nem történt. Este kicsit kiborultam, mert a fiúk... Nemtoom... Néha kicsit érzéketlenek voltak. Szombaton szomorú voltam a fiúk miatt, meg valamiért egyébként is, és majdnem összeestem.. A vonatállomáson már jobb volt. A fiúk deszkáztak, mi meg videóztuk őket :D. Vicces volt. :) 

Most vegyük az általános dolgokat. A csapatomról annyit, hogy nagyon jól jártam. Egy fiú volt a csapatba, aki egy csomószor segített, és jófej volt, nem piszkált. A lányok meg pláne jóófejek voltak. :D Három féle csoport volt. Napos, takarítós, lelki cuccos :D. Mikor naposok voltunk, a mi dolgunk volt a terítés, mosogatás, pakolás. Mikor takarítósok voltunk, este (hajnalban :D ) fel kellett (volna) mosni, meg a kukákat kiüríteni. Azért írtam, hogy volna, mert péntek este (szombat hajnalban), már félálomban voltam, mikor eszembe jutott, hogy nem töröltünk fel. Megszólalok: -Noncsi, ugye tudod, h nem takarítottunk?- Noncsi: -Aha. De mostmár ne menjünk ki ugye? - Én: - A-a....................Zzz.........xDDDD Mikor úgynevezett lelki cuccosok voltunk, az volt a dolgunk, hogy étkezés előtt és után elkezdjük az imát, és hogy összeállítsuk az aznapi mise énekrendjét. A misék érdekes helyeken voltak. Egyszer a tábortűznél, egyszer meg az erdő közepén, ahol N-val 8 kullancsot láttunk, 2 rajtam mászott :S. Sérülésekből sem volt hiány... :/ Voltak elég durvák, meg kevésbé. Szerencsére nekem nem volt annyira rossz. 

Hátt és a fiúk... Hhmmm... xDD A szállásunk udvarában voltak bárányok. Nemtom már hogy jött, de valamelyik fiú elkezdte azt (sztem a Geri volt :D ), hogy ilyen béna hangon mondja, h: "Bárány!!" :D A Geri csinálta legjobban. Komolyan... Anyuval telefonálok, és beleordítja a telefonba:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

"Bárány!!" - - én meg majd magyarázhatom anyunak, h ki ez az idegbeteg... xDD- - De azért jó volt. a bárányon kívül volt még medve, kamion, kolbász xD, pingvin. :D Jahh, és a fiúk kedvence: Monster..-.- xDD Éss elkezdtek a Lájk-ra pingvinezni. :D

Azért jóó volt a tábor, kár hogy ott kellett hagyni, de majd jövőre..:D

Addig is a "bárány" legyen veletek!! :D

 

(A mézeskalácsokat én csináltam ma, mert ezen a héten az alsós hittantáborban segítek. :) )

A bejegyzés trackback címe:

https://berryblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr913058986

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ItsDoca 2011.07.13. 16:41:21

A ...ZZZZZ..., az nem én voltam, amikor a Noncsi, megpróbált felkelteni, de én aludtam?xD

berry98 2011.07.13. 18:21:56

@ItsDoca: Az a Zzzzz.. én voltam! :D vs Noncsival beszéltünk, és én rögtön bealudtam xD
süti beállítások módosítása