Berry blogja (:

Köszönöm, hogy erre tévedtél. Ez a blog az én kis hétköznapi, illetve nem hétköznapi életemet mutatja be képekkel, idézetekkel, beszámolókkal :D. Jó olvasgatást! :)

Utolsó kommentek

  • berry98: @ItsDoca: Az a Zzzzz.. én voltam! :D vs Noncsival beszéltünk, és én rögtön bealudtam xD (2011.07.13. 18:21) Tábor (:
  • ItsDoca: A ...ZZZZZ..., az nem én voltam, amikor a Noncsi, megpróbált felkelteni, de én aludtam?xD (2011.07.13. 16:41) Tábor (:
  • Utolsó 20

Indafotó

Indavideó

Friss topikok

  • berry98: @ItsDoca: Az a Zzzzz.. én voltam! :D vs Noncsival beszéltünk, és én rögtön bealudtam xD (2011.07.13. 18:21) Tábor (:

süti :D

2011.07.17. 20:57 | berry98 | Szólj hozzá!

 Na heloo heloo!! :D

Tegnap este visszamentem a könyvtárba, h kivegyem a HP1-et v a HP7-et, de nem voltak bent.. :( Ezért angol könyveket vettem ki. :D Ma reggel korán mentem le a templomba, mert anugusztusban megyünk egy táborba, és arra gyűjtöttünk egy kis pénzt sütiárusítással. Úgy volt, hogy csak reggel árusítunk, de mondtam, hogy még elég sok maradt, vállaljuk este is. Hát jó döntés volt . :) Este kevesebbet adtunk el, de csak egy nagyon-nagyon picivel kerestünk kevesebbet, mint reggel.:) Ma megint megnéztem a Harry Potter 7. II.részét :D:D:D. Este izgi volt a mise. Énekeltünk. Két olyan fiú gitározott, akik csak nagyon ritkán gitároznak misén, én személyszerint még nem láttam. A szokásos gitárosaink most nyaralnak :D Mikrofonba énekeltem, amit nagyon szeretek :D :P.

Énekelünk, énekelünk, egyszer csak hallunk valami..... nem is tudom mihez hasonlítani azt a hangot. Utólag kiderült, hogy az egyik gitárosunk, G-nak a gitárján elszakadt egy húr... :S :) el sem tudtuk először képzelni, h mi volt az :D. Mise után a H4F Horvátországi útjáról néztünk képeket. Gondolom felmerült benned a kérdés, hogy mi is az a H4F?? A plébániánk 4 tagja (G,D,Á,T) csináltak egy "kamarakórus", vagy nem tudom minek nevezzük. Nagyon jóóóók!!! Voltak Horvátországban már 2x, voltam 2 koncertjükön, és már van CD-jük is! :) Nagyon jóók tényleg!! :D Mind a négyük abba az énekzenei suliba járt/jár, ahová én. :D 

Holnaptól megyek mamámhoz, de majd reggel bővebben is búcsúzom. :)

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://berryblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr793075283

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása