Berry blogja (:

Köszönöm, hogy erre tévedtél. Ez a blog az én kis hétköznapi, illetve nem hétköznapi életemet mutatja be képekkel, idézetekkel, beszámolókkal :D. Jó olvasgatást! :)

Utolsó kommentek

  • berry98: @ItsDoca: Az a Zzzzz.. én voltam! :D vs Noncsival beszéltünk, és én rögtön bealudtam xD (2011.07.13. 18:21) Tábor (:
  • ItsDoca: A ...ZZZZZ..., az nem én voltam, amikor a Noncsi, megpróbált felkelteni, de én aludtam?xD (2011.07.13. 16:41) Tábor (:
  • Utolsó 20

Indafotó

Indavideó

Friss topikok

  • berry98: @ItsDoca: Az a Zzzzz.. én voltam! :D vs Noncsival beszéltünk, és én rögtön bealudtam xD (2011.07.13. 18:21) Tábor (:

Helooo (:

2011.07.31. 15:02 | berry98 | Szólj hozzá!

Csőőőő!! :D

Megint sokáig nem jelentkeztem. Kabán voltam a másodunokatesóimnál. (: Tök jóóó volt!! :) Nagyon aranyosak! :) Az egyik 4 éves, a másik 8 hónapos! :) ♥♥♥ Arik *-* :P . Sokat játszottunk. Kaptam új iskolatáskát. :D Sokat etettem Mesikét (a kisebb.). Tegnap jöttem haza. Délután akartunk menni anyuval vásárolni, de a végén a kórházban kötöttünk ki, mert anya elesett, és eltört a keze... :S

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ma volt a kedvenc atyám búcsúmiséje.. :( Szeptember közepén elmegy Rómába... Sajnálom... Mivel a múltkor az Annabálon megnyertük a fődíjat, meghívtuk a plébánost és a kedvenc atyámat ebédre. :) Nemrég mentek el. :) Tök jóó volt. Jót beszélgettünk. Este megyek a BCbe énekelni. :) 

Holnap a barátnőmmel, Á-val elmegyünk Kkfh-ra mamámhoz. (: Biztii jóó lesz! :D

 

Goooooooooddddddbbbbyyyyeee!! :D

U.Í.: Ebből adódóan megint nem leszek egy ideig. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://berryblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr923114387

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása