Berry blogja (:

Köszönöm, hogy erre tévedtél. Ez a blog az én kis hétköznapi, illetve nem hétköznapi életemet mutatja be képekkel, idézetekkel, beszámolókkal :D. Jó olvasgatást! :)

Utolsó kommentek

  • berry98: @ItsDoca: Az a Zzzzz.. én voltam! :D vs Noncsival beszéltünk, és én rögtön bealudtam xD (2011.07.13. 18:21) Tábor (:
  • ItsDoca: A ...ZZZZZ..., az nem én voltam, amikor a Noncsi, megpróbált felkelteni, de én aludtam?xD (2011.07.13. 16:41) Tábor (:
  • Utolsó 20

Indafotó

Indavideó

Friss topikok

  • berry98: @ItsDoca: Az a Zzzzz.. én voltam! :D vs Noncsival beszéltünk, és én rögtön bealudtam xD (2011.07.13. 18:21) Tábor (:

Utolsó, egyben 5. nap +kertiparty

2011.07.15. 22:23 | berry98 | Szólj hozzá!

 Sziasztook!!!

Utolsó, egyben 5. nap

Most elég gázos az írás, majd az alábbiakban meglátjátok miért. Ez a hét is eltelt. Szerencsére. :D Háát, már enyhén kivoltunk... a lábaim teljesen kikészültek.. :S Elfáradtam.....

Nahh jöhet a mai nap. Macikat csináltunk. Ragasztópisztojjal kellett megragasztani őket. M-vel lelkesen álltunk neki a feladatnak.. Kár volt.. xD És most jön az, hogy miért vészes az írás. Ráment a forró ragasztó a kezemre... majdnem sikítottam... Felhólyagosodott a bal kezem mutatóujja. De azért a macim jóó lett :D Délután végre volt egy kis szabadidőnk. . . :)

A macim: :D

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

+kertiparty

Este 6-kor volt a mise. Utána a kicsik előadták az előadásukat xD . Ezután átmentünk a másik udvarra sütögetni. Sokat szórakoztunk, nevettünk, kajáltunk. :) Mályvacukrot, dinnyét, stb.......... :D Jóóvolt. Azért a kicsik miatt picit kár, h vége a tábornak. :) De majd jövőre. :D

 

Tegnap T-zel és E-rel fújtuk a lufikat, közben ők a Meseautó c. filmből idéztek. Ahogy már írtam tegnap, elkezdem nézni. Tök jó. Íme egy majdnem pontos idézet :

"Az én fizetésemet félretenném az öreg napjaimra. Vagyis a maga öreg napjaira! - Halmos, megkérhetném, hogy ne foglalkozzon sem az öreg, sem a fiatal napjaimmal? - Igen, hát az utóbbiról már lekéstem! - Ésss ezt a szemembe mondja? - Neeem, mondom én a háta mögött is!" xDDDDDDDDDD

 

Jóóóéjt!! :D

 

HOLNAP HP7 II.rész!! ♥♥♥♥♥

A bejegyzés trackback címe:

https://berryblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr903071161

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása