Berry blogja (:

Köszönöm, hogy erre tévedtél. Ez a blog az én kis hétköznapi, illetve nem hétköznapi életemet mutatja be képekkel, idézetekkel, beszámolókkal :D. Jó olvasgatást! :)

Utolsó kommentek

  • berry98: @ItsDoca: Az a Zzzzz.. én voltam! :D vs Noncsival beszéltünk, és én rögtön bealudtam xD (2011.07.13. 18:21) Tábor (:
  • ItsDoca: A ...ZZZZZ..., az nem én voltam, amikor a Noncsi, megpróbált felkelteni, de én aludtam?xD (2011.07.13. 16:41) Tábor (:
  • Utolsó 20

Indafotó

Indavideó

Friss topikok

  • berry98: @ItsDoca: Az a Zzzzz.. én voltam! :D vs Noncsival beszéltünk, és én rögtön bealudtam xD (2011.07.13. 18:21) Tábor (:

2. nap (:

2011.07.12. 19:46 | berry98 | Szólj hozzá!


Ma volt az alsós hittantábor 2. napja. Hát azon gondolkoztunk, hogy hogyan is fogjuk kibírni péntekig.. :D De majdcsak megbirkózunk a helyezettel. :) A mai napon karkötőt készítettünk. Sokat játszottunk, nevettünk. :) Megintcsak voltak sportjátékok, ahová kénytelen voltam beállni, mivel a zöld csapatban, vagyis a mi csapatunkban eggyel kevesebb gyerek volt.. :D De azért élveztem :D. Volt egy játék, ahol a csapatból a legkisebb gyerek kiállt, és be kellett tekerni WC-papírba :D. Múúúúmiaa!! o.O xD  Azért nem csak fegyelmezni, de lélekben is kell tenni a gyerekekért. Ma például egy kisfiú majdnem sírva jött o

 

da hozzám, hogy őt kitagadják, és senki sem szereti. Próbáltam neki 1-2 tanácsot adni, hogy mit tegyen, illetve mit ne. A kisfiúról köztudott, hogy elég virgonc :D. Tegnap délben a táborvezető ránkuszította a gyerekeket, és azok ész nélkül csikiztek minket. :) Ma is folytatták eme "gyönyörű" szokást. :D Meséltek néhányan a tavalyi táborról, és az egyik aranyos volt, ezt mondta: - A tavalyi tábornok is elég kínozható volt! Játékkardokkal kergettük! :D - Ebben az a pláne, hogy én is ismerem a "tavalyi tábornokot" :D. Szóval folytatják jóószokásaikat. 

 

 

 

 

 

 

 

 Naháát asszem ennyi lenne mára. Hulla fáradt vagyok. :D Most jöjjön néhány pikcsör a mai napról. :D

Hát jókedvből nem volt hiány:                             

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A zöld csapat múmiája :

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

Az én remekművem:

A bejegyzés trackback címe:

https://berryblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr703061440

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása