Berry blogja (:

Köszönöm, hogy erre tévedtél. Ez a blog az én kis hétköznapi, illetve nem hétköznapi életemet mutatja be képekkel, idézetekkel, beszámolókkal :D. Jó olvasgatást! :)

Utolsó kommentek

  • berry98: @ItsDoca: Az a Zzzzz.. én voltam! :D vs Noncsival beszéltünk, és én rögtön bealudtam xD (2011.07.13. 18:21) Tábor (:
  • ItsDoca: A ...ZZZZZ..., az nem én voltam, amikor a Noncsi, megpróbált felkelteni, de én aludtam?xD (2011.07.13. 16:41) Tábor (:
  • Utolsó 20

Indafotó

Indavideó

Friss topikok

  • berry98: @ItsDoca: Az a Zzzzz.. én voltam! :D vs Noncsival beszéltünk, és én rögtön bealudtam xD (2011.07.13. 18:21) Tábor (:

Sziasztok! :)

2011.07.11. 21:13 | berry98 | Szólj hozzá!

Sziasztok! :) Ez az első bejegyzésem. Hát, nem tudom, hogy mit írjak. Ma reggel még akartam blogot, utána nem, és végül úgy döntöttem, hogy csinálok. :) A döntés D-nak köszönhető :) Egyenlőre ennyi, és mindjárt írok egy szenzációs táborról! (:

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://berryblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr123058706

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása