Berry blogja (:

Köszönöm, hogy erre tévedtél. Ez a blog az én kis hétköznapi, illetve nem hétköznapi életemet mutatja be képekkel, idézetekkel, beszámolókkal :D. Jó olvasgatást! :)

Utolsó kommentek

  • berry98: @ItsDoca: Az a Zzzzz.. én voltam! :D vs Noncsival beszéltünk, és én rögtön bealudtam xD (2011.07.13. 18:21) Tábor (:
  • ItsDoca: A ...ZZZZZ..., az nem én voltam, amikor a Noncsi, megpróbált felkelteni, de én aludtam?xD (2011.07.13. 16:41) Tábor (:
  • Utolsó 20

Indafotó

Indavideó

Friss topikok

  • berry98: @ItsDoca: Az a Zzzzz.. én voltam! :D vs Noncsival beszéltünk, és én rögtön bealudtam xD (2011.07.13. 18:21) Tábor (:

Megint szünet.

2011.07.24. 01:40 | berry98 | Szólj hozzá!

 

 Sziasztoook! :)

Sokáig nem jelentkeztem. Mamámnál voltam. Egyedül sütöttem palacsintát. :D Tegnap hazajöttem. Egyedül sütöttem muffint a mai Annabálra. Ma reggel kitakarítottam az egész lakást. :D Este lementünk az Annabálba a SzcsP-re. :D Tök jóó volt!! :D Sztem eddig ez volt az egyik legjobb. :) Az elején féltem, hogy kik jönnek el. De csupa jóófej. :D Úgyhogy megnyugodtam. :D Megtudtam érdekes dolgokat. :D Sokat beszéltünk Zs-val. ♥ :) Nagyon jók voltak a táncok. Cotton Eyed Joe  :) ♥. Bírom, hogy mindig azon veszekszünk a lányokkal, hogy ki legyen a fiú, mert nagyon kevés (igazi :D ) fiú van, nincs elég. Én nem szeretek fiú lenni, mert nem is tudom annyira, meghát.. De ma beálltam 1x. Kicsit összezavarodtam. :D De utána egy kedves lány cserélt velem helyet! :) Úgyhogy jóófej (udvarias.. (: )fiúkkal is táncoltam. :) Tényleg jók voltak a táncok♥. :D Sokat beszélgettünk is a lányokkal. :) Az is jóóvolt. A végén volt a Most múlik pontosan ♥. Körbe álltunk, egymásba karoltunk, és úgy táncoltunk (énekeltünk.). Nagyon jóóvolt♥. Egy-két emlék nem hagyott nyugodni. Hát igen, furcsa volt az este. Nagyon.. és most kezdek átmenni érzelgősbe. Dehát... tényleg! :D Szeretem ezt a számot. :) Emlékszem, hogy elsőre nem értettem mit üzen, de mostmár tudom... ♥♥♥.

https://www.youtube.com/watch?v=D6RaU9n4ZuI         ♥♥♥

Hát persze a szeretett tombolahúzás ki sem maradhatott. Hátéééskiisnyerhettemegafődíjat??? Hát csak nem ÉÉÉÉN?? :D Jövő vasárnap jön a plébános, a káplán, és az új káplán ebédre. :D (Azért lesz új káplánunk, mert a mostanit áthelyezték Rómába, és nemsoká el fog menni... :( Nagyon sajnálom...  :( ) Kíváncsi leszek! :) Most pedig megyek alukálni így 01:35-kor a szenzációs Annabál után, mert holnap reggel megyünk Kabára (Észak-Magyarország, Debrecen közelében a Hortobágyon. ). Egy hétig leszek ott, szerintem valamikor szombaton jövök vissza. Addig is szép napokat nektek!! :)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://berryblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr643092689

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása